Het verzenden van artikelen gebeurt bij ons met grote zorg.
Wij verzenden uw pakket mits de artikelen op voorraad zijn binnen 24 uur!
Wilt u zeker weten of de artikelen binnen 24 uur bij u kunnen zijn, neem dan even telefonisch contact met ons op. Lukt het u niet om ons telefonisch te bereiken, stuur dan een mail met uw vraag en vermeld hier uw ordernummer bij.
Voorwaarden voor 24 uurs levering:
- Bijna alle producten worden binnen 24 uur verstuurd als de producten op voorraad zijn. Bij onze waterornamenten is dit iets gecompliceerder, deze worden namelijk door een externe partij verstuurd waardoor wij niet altijd een correct beeld hebben van de levertijden. Wij streven ernaar om de waterornamenten binnen een week bij u te leveren.
- Pakketzendingen, palletzendingen duren langer i.v.m. vrachtvervoer (maximaal 48 uur op werkdagen).
- De goederen dienen betaald te zijn, als u kiest voor vooraf overmaken, verzenden wij u artikelen pas als het geld bij ons op de rekening staat.
- De 24 uurs levering is geldig in Nederland en Belgie, bij andere landen duurt de levertijd over het algemeen langer, houd hier rekening met 72 uur.
- Orders met vijverfolie en andere artikelen die per pallet worden vervoerd, dienen voor 12:00 bij ons te zijn besteld om de volgende werkdag nog te worden afgeleverd.
Verzendkosten:
- Onder de € 50,- rekenen wij € 6,95 aan portokosten in Nederland & België, ongeacht hoe groot het pakket is.
- Boven de € 50,- worden de goederen gratis verstuurd in Nederland & België
Hoe verzenden wij?
- Onze pakketzendingen worden verzorgd met DPD. De pakketten worden bij u 2x aangeboden en de derde keer is het pakket 2 weken op het plaatselijke postkantoor aanwezig zodat u het pakket kunt afhalen.
- Onze palletzendingen worden verzorgd door het Transmission netwerk, Wisman transport. Het pallet wordt bij u 1x aangeboden. Bent u niet thuis, dan vindt u een briefje in de bus waardoor u zelf contact op kunt nemen met Transmission om de levering van de bestelde goederen af te spreken.
Track en Trace:
- Wij proberen voor u als klant het eenvoudig te houden. U krijgt bij het versturen van uw bestelling een e-mail met daarin de Track en Trace code, mits uw e-mailadres bij ons bekend is.
- Uw goederen worden met het Transmission netwerk verstuurd (staat in de orderbevesting). Voor de juiste tijdsaflevering dan kunt u de volgende werkdag vanaf 09:30 telefonisch contact opnemen met Wisman Transport: 0786-545222. Zo weet u precies wanneer u de zending kunt verwachten. Vermeld altijd dat het pakket/pallet verstuurd is door Jorny Products. Let op! Neem altijd eerst contact op met Wisman Transport, voordat u contact met ons op neemt. U heeft namelijk zo een direct antwoord.
- De track en trace code is in de avond van de verzending en de volgende dag te raadplegen om het precieze tijdstip van de levering te raadplegen.
Enkele handigheden om te weten:
- In uw orderbevestiging staat altijd wanneer en hoe de goederen verstuurd zijn.
- Wij verzenden onze pallet en pakket zendingen iedere werkdag,
- Heeft u het pakket of de pallet met goederen nog niet ontvangen, maar was dit wel afgesproken? En krijgt u ook geen duidelijkheid met DPD of Wisman Transport (Transmission), dan kunt u altijd telefonisch of via de e-mail contact met ons opnemen.
Welke landen verzenden wij:
- Belgie, Polen, Portugal, Italie, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Slovenië, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Luxemburg